Ámbitos para el aprendizaje (Rexistro nro. 1094101)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 01733nam a2200229 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 240206s20202023sp ||||f |||| ||| ||spa d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | B 20893-2020 |
ISBN | |
ISBN | 9788418348808 |
CDU | |
CDU | 37 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Elizondo, Coral |
Termo indicativo de función | autor/a |
-- | 39371 |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Ámbitos para el aprendizaje |
Resto do título | : Una propuesta interdisciplinar |
EDICIÓN | |
Edición | 2ª |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Barcelona |
Editorial | : Octaedro Editorial |
Data de publicación | , octubro de 2023 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 148 pp. |
Dimensións | ; 21 cm. |
MENCIÓN DE SERIE | |
Mención de serie | Recursos Educativos |
RESUMO | |
Resumo | Este libro que tes nas túas mans aborda como traballar o enfoque globalizador do ensino nun mundo líquido. Bauman utiliza o termo líquido como unha metáfora de que nada ten un carácter sólido e perdurable no mundo actual. Será o momento, entón, de reformularnos a educación? Ten cabida nesta realidade líquida unha educación ríxida, compartimentada en disciplinas, fragmentada en áreas de coñecemento? Larealidad social, o noso mundo global é interdisciplinar, os novos graos universitarios abordan a realidade desde a súa globalidad: podemos estudar biotecnoloxía, biomedicina ou bioquímica, pero tamén narrativa transmedia ou humanismo dixital. É momento de apostar por un currículo integrado que permita romper coa rixidez das disciplinas. É momento de preparar ao noso alumnado para unha educación do século XXI cun enfoque globalizado e competencial. A neurociencia, a psicoloxía cognitiva, a psicoloxía do pensamento e a didáctica van acompañarvos no libro, porque non se pode concibir unha educación sen comprender tanto o cerebro humano como a aprendizaxe |
DESTINATARIOS | |
Nota de audiencia | 1º-2º BAC |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Psicoloxía cognitiva |
-- | 19367 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Neurociencia |
-- | 29831 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Didáctica |
-- | 10867 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Data do último préstamo | Tipo de ítem de Koha | Nota pública |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CEIP Plurilingüe nº 1 | CEIP Plurilingüe nº 1 | 2025-02-10 | 37 ELI amb | 37 ELI amb | PEC015000008644 | 2025-02-10 | Prestable | |||||||||||
IES Primeiro de Marzo | IES Primeiro de Marzo | Departamento | 2024-12-18 | Departamento de Orientación | 37 | amb | 37 ELI amb | PED045000016308 | 2024-12-18 | Prestable | ||||||||
IES San Paio | IES San Paio | Sala profesorado | 2024-02-06 | PLAMBE | 37 | amb | 1 | 37 ELI amb | PED056000016420 | 2024-03-11 | 2024-03-05 | Prestable | Sala de profesorado |