000 | 01733nam a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
008 | 240206s20202023sp ||||f |||| ||| ||spa d | ||
017 | _aB 20893-2020 | ||
020 | _a9788418348808 | ||
080 | _a37 | ||
100 |
_aElizondo, Coral _eaut _939371 |
||
245 |
_aÁmbitos para el aprendizaje _b: Una propuesta interdisciplinar |
||
250 | _a2ª | ||
260 |
_aBarcelona _b: Octaedro Editorial _c, octubro de 2023 |
||
300 |
_a148 pp. _c; 21 cm. |
||
490 | _aRecursos Educativos | ||
520 | 3 | _aEste libro que tes nas túas mans aborda como traballar o enfoque globalizador do ensino nun mundo líquido. Bauman utiliza o termo líquido como unha metáfora de que nada ten un carácter sólido e perdurable no mundo actual. Será o momento, entón, de reformularnos a educación? Ten cabida nesta realidade líquida unha educación ríxida, compartimentada en disciplinas, fragmentada en áreas de coñecemento? Larealidad social, o noso mundo global é interdisciplinar, os novos graos universitarios abordan a realidade desde a súa globalidad: podemos estudar biotecnoloxía, biomedicina ou bioquímica, pero tamén narrativa transmedia ou humanismo dixital. É momento de apostar por un currículo integrado que permita romper coa rixidez das disciplinas. É momento de preparar ao noso alumnado para unha educación do século XXI cun enfoque globalizado e competencial. A neurociencia, a psicoloxía cognitiva, a psicoloxía do pensamento e a didáctica van acompañarvos no libro, porque non se pode concibir unha educación sen comprender tanto o cerebro humano como a aprendizaxe | |
521 | _aBAC | ||
650 |
_aPsicoloxía cognitiva _919367 |
||
650 |
_aNeurociencia _929831 |
||
650 |
_aDidáctica _910867 |