000 01733nam a2200229 i 4500
997 0 0 _e2
008 240206s20202023sp ||||f |||| ||| ||spa d
017 _aB 20893-2020
020 _a9788418348808
080 _a37
100 _aElizondo, Coral
_eaut
_939371
245 _aÁmbitos para el aprendizaje
_b: Una propuesta interdisciplinar
250 _a
260 _aBarcelona
_b: Octaedro Editorial
_c, octubro de 2023
300 _a148 pp.
_c; 21 cm.
490 _aRecursos Educativos
520 3 _aEste libro que tes nas túas mans aborda como traballar o enfoque globalizador do ensino nun mundo líquido. Bauman utiliza o termo líquido como unha metáfora de que nada ten un carácter sólido e perdurable no mundo actual. Será o momento, entón, de reformularnos a educación? Ten cabida nesta realidade líquida unha educación ríxida, compartimentada en disciplinas, fragmentada en áreas de coñecemento? Larealidad social, o noso mundo global é interdisciplinar, os novos graos universitarios abordan a realidade desde a súa globalidad: podemos estudar biotecnoloxía, biomedicina ou bioquímica, pero tamén narrativa transmedia ou humanismo dixital. É momento de apostar por un currículo integrado que permita romper coa rixidez das disciplinas. É momento de preparar ao noso alumnado para unha educación do século XXI cun enfoque globalizado e competencial. A neurociencia, a psicoloxía cognitiva, a psicoloxía do pensamento e a didáctica van acompañarvos no libro, porque non se pode concibir unha educación sen comprender tanto o cerebro humano como a aprendizaxe
521 _aBAC
650 _aPsicoloxía cognitiva
_919367
650 _aNeurociencia
_929831
650 _aDidáctica
_910867